Tid, kvalitet og pris
Du betaler kun for den tid, vi bruger for dig.
Vi hjælper dig til at få orden på det hele og en forståelse for dit regnskab, men mener stadig du kun skal betale for den tid, vi bruger på dit regnskab - ikke for den tid vi bruger på at stryge bonner for andre. Vi sætter altid kvalitet over kvantitet. Vi giver derfor ikke fast pris eller samlet tilbud på opgaver, da vi mener det vil tvinge os til at forringe kvaliteten i vores arbejde. Vi arbejder dog altid prisbevidst for kunden og stræber efter at effektivisere kundens regnskab og opgaver, så det bliver så billigt som muligt, uden at gå på kompromis med kvaliteten.
Derfor tager vi timepris, helt ned til ét kvarter af gangen.
Kr. 400,00 + moms per time
Fx. 15 min. til kr. 100,00 + moms
Specifikation over tidsforbrug medsendes faktura.
Betalingsbetingelser:
Igangværende måned +3 dage
Ved overskredet betalingsfrist må der påregnes gebyr og renter.
Der gøres opmærksom på, at der ikke udføres arbejde ved manglende betaling.
Generelle betingelser:
Der udarbejdes en samarbejdsaftale efter første personlige møde.
Udlæg til mapper, inddelinger og print faktureres særskilt.
Udgifter til eksterne programmer afholdes af kunden selv.
Ved udkørsel til kunde (kun efter aftale) kan der forekomme beregning af kørsel.
Prisen bliver indekseret årligt til Januar.
Begge parter kan opsige samarbejdet skriftligt.
Ved aflevering af regnskabsmateriale skal tilgodehavende være betalt.
Ved aflevering af regnskabsmateriale udfærdiges en statusrapport.
Persondatafordning:
Vi har lavet en GDPR politik som du kan læse om her, hvis det orkes. Kort og godt tager vi beskyttelsen af dine data seriøst.
Vores opdaterede datapolitik har en tydelig procedure for hvordan vi passer på dine data og personlige oplysninger.
De oplysninger, vi opbevarer, som er klassificeret som personfølsomme oplysninger. Vi er nødt til at have dem for at opfylde kravene om dokumentation i regnskabsloven og lovgivningen omkring hvidvaskning.
Samarbejdspartnere & Programmer
Vi arbejder med flere systemer, men har administratorfunktioner i nogle, som giver kunden nogle fordele i at vi har kortere vej til at hjælpe, nemmere kan vejlede og sidst men ikke mindst spare kunden for penge i form af tid.
Samt at vi kun er verdensmestre men ikke OL guldvindere, så vi har sommetider også behov for lidt sparring...
Regnskabsfabrikanten er vores back-up revisor, som træder til når vi bliver i tvivl og har brug for lidt ekstra.
Der er altid hurtig respons og god dialog.
Til de af vores kunder der skal have revisor på fx. selskabsregnskaber, og ikke selv har en foretrukken, anbefaler vi gerne Regnskabsfabrikanten, da arbejdet er godt og priserne gennemskuelige, fornuftige og aftalt på forhånd.
I e-conomic kan vi praktisk talt hjælpe dig i søvne.
Når vi anbefaler e-conomic er det bl.a. fordi at vi har administrator indgang som giver både kunden og os nogle fordele. En af fordelene er at du ejer dit eget regnskab og du giver os adgang til e-conomic.
Samtidigt er der mange muligheder i e-conomic, det som de ikke selv kan har andre udviklet apps til, og der er derfor næsten ingen begrænsninger.
Se mere på e-conomic
Danløn
Her har vi også administrator adgang, hvilket også giver fordele.
Vi skal fx ikke have dine koder til Danløn, men vi bliver autoriseret til at kunne agere som du ønsker heri, det kan være enten kun at
>læse - bruges til afstemninger og bogføring<
>Læse og skrive - afstemme og bogføre, samt klargøre til løn, altså at taste løn, ferie mm ind, hvor du så selv godkender lønnen<
>Læse, skrive og godkende - den fulde løsning hvor vi kan klare både afstemning, bogføring og godkendelsen af lønnen, dvs det eneste du skal er at give os informationerne til at lave lønnen udfra<
Se mere på Danløn
Her ser du en lille udsnit af vores kunder